sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Lemppariasioita (ensimmäinen haaste blogissa)

Sain blogiini ensimmäisen haasteen. Ihana Elisabete haastoi kertomaan kymmenen lempiasiaani. Tässä siis tulee listaa mulle mieluisista asioista. :)

1. Ihmiset. Ystävät ja perhe niistä tärkeimpinä. Lisäksi olen aina tehnyt ihmisläheistä työtä. Se on mielenkiintoista ja aina erilaista, välillä ihanaa, välillä ärsyttävää. ;)

2. Matkailu. Mä tarvitsen välillä pakomatkan muualle. Se ylläpitää henkistä hyvinvointia. Mulla asuu myös perhettä ulkomailla, joten saan sukuloida Suomen ulkopuolella. Välillä pitkät välimatkat tietysti harmittavat.


3. Edelliseen liittyen, mutta ansaitsevat oman kohdan. Kielet ja kulttuurit nimittäin. Erityismaininta mulle läheiselle Italialle. Nämä asiat ovat mulle paitsi harrastus myös työ. Vieraiden kielten lisäksi pidän myös kauniista suomen kielestä.

4. Ruoka ja juoma. Tarvitseeko tätä edes selittää, hih? Hyvä ruoka (ja juoma tietysti) -> hyvä mieli. :)


5. Ajankohtaiset asiat. Olen utelias ja pidän siitä, että saan seurata, mitä meillä ja muualla tapahtuu. Tykkään myös keskustella ajankohtaisista asioista ystävieni kanssa.

6. Naisellinen hömppä. Sopivasti vastakohtana edelliselle kohdalle. :) Tähän kuuluu mm. kosmetiikka, naistenlehdet ja muoti.

7. Haaveilu. Mikäs sen mukavampaa kuin haaveilla ihanista asioista.

8. Vuodenajat. Rakastan kesää, mutta syksy on musta usein vuoden parasta aikaa (+ syksy on muodissa mun lempparikausi). Talvella on tunnelmallista ja keväällä saa nauttia pitkästä aikaa auringosta.


8. Musiikki. En osaa itse laulaa tai soittaa, mutta mä kuuntelen aina musiikkia, kun olen kotona. Aina.


9. Oma aika. Varsinkin kun työ on hyvin sosiaalista, tarvitsee välillä omaa rauhaa ja sitä, ettei tarvitse puhua kenellekään hetkeen. Saa puuhailla juuri sitä, mitä sillä hetkellä itse haluaa.

10. Arki. Nyt kun eletään joulun aikaa, niin haluan sanoa, että mun mielestä arki voittaa juhlapyhät.


Haasteen säännöt:
- Listaa tämän hetken kymmenen lempiasiaasi.
- Jaa haaste viidelle tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heille.
- Muista nauttia listaamistasi asioista mahdollisimman usein.

Jaan haasteen seuraaville bloggaajille: FeduMarjukkaMariaHelenaJulia

4 kommenttia:

  1. Oi, ihanaa :) Voi olla, että mulla menee hetki miettiessäni "vain" kymmentä asiaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mullakin kesti hetki haasteen toteuttamisessa, hehe! Ei siis kiirettä! :)

      Poista
  2. cute toi lummekuva jarvelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mulle tulee aina himo alkaa askarrella noista lumpeista jotakin, heh! :p

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!