tiistai 15. tammikuuta 2013

made (by the people for the people)

Mainitsin eilen, että ostin Keniasta pari korua. Löysin Sandstormin laukkukaupasta kauniita koruja made by the people for the people -merkiltä. Musta merkin korut ovat sellaisia, joita voi hyvin pitää Suomessakin, mutta silti niissä on jotakin, joka muistuttaa mua Keniasta. Merkki on Briteistä, mutta korut valmistetaan Keniassa. Ostin ensin tuon rannekorun, mutta mun oli palattava liikkeeseen vielä sarvikaulakorun takia. :) Korut pakattiin kauniisiin kangaspusseihin.



Sitten vielä pari sumeaa asukuvaa, joissa mulla on nämä korut päällä. Vikat kuvat muuten, jotka mun kännykkä on suostunut tallentamaan... (En viitsinyt ottaa uuden vuoden juhliin kameraa mukaan, mutta kännykällä otetut kuvat eivät jääneetkään puhelimen muistiin, buu!)


4 kommenttia:

  1. Cutet.
    Saako noita netistakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa, klikkaa ekalla rivillä sanaa "made", niin pääset nettisivuille. Sielläkin on kaikkea ihanaa! En tosin tiedä, toimittavatko Suomeen...

      Poista
    2. *Kröhöm, vähän itsekkäästi ajateltu "toimittavatko Suomeen", heheh. Tarkistin, ja näyttäisi siltä, että toimittavat kaikkialle maailmaan. :)

      Poista
    3. Hehe mulle ihan sama toimittavatko Suomeen vai ei XD

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!