lauantai 9. helmikuuta 2013

Juhliin valmistautumista

Pidän tänään minituparit mun muutamalle ystävälle. Yksi mun ystävistä lähtee alkuviikosta ulkomaille vähän pidemmäksi aikaa, joten halusin pitää tuparit ennen sitä. Ollaan aika pienellä porukalla, tosin jossakin vaiheessa iltaa mennään moikkaamaan mun naapuria. Hänelläkin on juhlat tänään. Hauskaa! Varmaan yhdistetään voimat myöhemmin ja jatketaan porukalla keskustaan. :)

Kylppärikin ansaitsi oman ruusunsa.

Tuulihatut odottavat täyttämistä ja minttu pääsyä mojitoon.


p.s. Olin tähän iltaan asti siinä uskossa, että mulla on eräässä rasiassa sokeria. En edes katsonut tarkasti vaan nakkasin siitä makeutta kermavaahdon joukkoon (tuulihatuille). Onneksi maistoin seosta, koska lopputulos oli aika karmivan suolainen! Piti käydä kaupassa ostamassa uusi satsi kermaa - ja sokeria tietysti! Sen siitä saa, kun leipoo kiireessä, heh. :=)

4 kommenttia:

  1. Mulla on tuo sama puuterisivellin! Mukavia juhlia! Kippistä vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sivellin on hyvä ja sitä paitsi se on kestänyt käytössä jo vuosia!
      Ja kiitos, cin cin! :)

      Poista
  2. Oikein ihanaa iltaa, pitäkää kivaa! :) <3

    VastaaPoista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!