sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Sitä mä olen

Monessa blogissa kiertänyt And that's who I am -haaste vaikutti niin kivalta, että minäkin siihen tartuin. Ideana on siis kerätä Tumblr And that's who I am -sivustolta kuvia, jotka liittyvät omaan persoonaan. Ensin ajattelin, että eihän sieltä mitään mua kuvaavaa löydy, mutta yhtäkkiä sopivia alkoikin löytyä - paljon. Ei mahtunut kaikki edes mukaan (esim. I'm a sarcastic bitch!). ;)




Kuvat ovat siis täältä. Kannattaa käydä katsomassa, aika koukuttavaa!

7 kommenttia:

  1. Mä myös tykkään näistä kuka-minä-olen postauksista, on kiva huomata kuinka samoja piirteitä löytyy muista kaunokaisista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä et oo kai tehnyt vielä tätä? Millon teet? Haluan lukea, mitä sä löydät! <3

      Poista
  2. Kiitti hihihi
    Ja miten niin tykkaat pitkista automatkoista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muak, hihi!
      Tykkään tykkään, kunhan saan vaan istua kyydissä eikä mun tartte ajaa! :)

      Poista
    2. Sit ku mul on kortti, voidaan vetaa taal road trip vaikka syyriaan asti :-D
      Jos tassa meen autokouluun, mua vahan pelottaa etukateen....

      Poista
    3. Syyriaan? Tota, mieluummin ei (ehkä sitten, kun tilanne pikkasen rauhottuu)! :) Ootko muka hankkimassa ajokorttia? Muakin vähän pelottaa, hihi! ;)

      Poista
    4. No ei sielta rajalta paase eteenpain heheh.

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!