keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Lush!

Olen tässä blogihiljaisuuden aikana käynyt muun muassa Helsingissä päiväreissulla. Olin matkassa siskoni kanssa, ja pääasiana oli tavata tuttuja, joten aikaa shoppailulle jäi niukasti. Ehdimme kuitenkin käydä Lushin liikkeessä asematunnelissa. Olin jo liikkeen nettisivuja tutkiessani laittanut hankintalistalleni mutanaamio/-kuorinnan Magnamintyn. Sen lisäksi ostin vielä kuorinta-aineen huulille,  makeassa bubblegum-maussa! :)


Molempia olen käyttänyt jo muutaman kerran ja todennut ne toimiviksi aineiksi! Varsinkin mutanaamio on hyvä. Olen käyttänyt sitä niin kasvoille kuin vartalollekin. Tuote on mukavan viilentävä (ei jäädyttävä) ja se jättää ihon pehmeän puhtaaksi. Huulikuorinnanhan pystyisi valmistamaan itse kotonakin helposti, mutta Lushin versiossa tuoksu oli vaan niin valloittava!



Lushin hiustuotteet jäivät vielä houkuttelemaan... Ehkä sitten seuraavalla Helsingin matkalla! Onko teillä kokemuksia Lushin tuotteista? Suosikkituotteita jopa?

2 kommenttia:

  1. Mulla on kokeilussa lushin palahoitoaine. Marat hiukset jaa ihmeen karheiksi, ei tule sileantuntuista tukkaa niin kuin nestemaisista hiitoaineista. Muuten en osaa viela sanoa, onko hyva vai ei :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä luonnontuotteet ei silota samanlailla hiuksia kuin kampaamotuotteet ynnä muut... Jääkö hiukset takkuun vai selvittääkö hoitoaine kuitenkin fledan? Vai olenko ylipäätään ainut aikuinen, jolla hiukset on takussa, heh? ;)

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!