maanantai 3. kesäkuuta 2013

Kesätahtia

Blogi päivittyy kesävauhdilla, koska nautin tällä hetkellä lämpimistä päivistä parhaani mukaan! Mulla on ollut oikeastaan lomafiilis jo pari päivää. Viime perjantaina oli kevään viimeinen tentti, ja kesällä on "vain" töitä tiedossa (tosin päätin saada gradun hyvään alkuun ennen syksyä, mutta mitä pienistä, hih). Tänään sattui olemaan vielä vapaapäivä, joten kipitin lähirannalle nauttimaan auringosta. Muutama muukin oli saapunut paikalle! Vaikka rannalla oli paljon ihmisiä, mua jopa huvitti, miten hiljaista siellä oli. Ei musiikkia, ei kovaäänistä keskustelua, vain kevyttä puheensorinaa ja lasten ääniä. Mun puolesta olisi saanut olla vähän enemmänkin elämää, hihi (=lähinnä sitä musiikkia, vaikka ymmärrän, että lähialueita on hyvä suojella melusaasteelta!). ;)


Suojakerroin 30 saattoi olla pientä liioittelua, mutta mulla ei ole muuta. Paitsi tuo Pizbuin SK10. Se on tosin monta vuotta vanha purkki, joten uskalsin laittaa sitä vain jalkoihin. Pitäisi ostaa SK15 Suomen kesään, uskon sen riittävän iholleni. (Niin, olihan mulla omaa musiikkia mukana!)

1 kommentti:

  1. B-)
    Valilla tekis mieli vastata kuvalla.
    Bikinit kaytossa taallakin ja perjantaina saan toivottavasti ne uudet parit.

    VastaaPoista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!