keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Harmaata ja kultaa silmissä

Luen mielelläni meikkisivustoja ja yksi hyvä on Il mio make up -blogi. Sieltä löysin tämän kivan harmaasävyisen meikin. Meikkiin oli yhdistetty kauniisti kultaa. Mun oli pakko kokeilla, onnistunko tekemään itselleni meikin, joka olisi edes vähän samantapainen kuin inspiraationi lähde. Olen kosmetiikan ostolakossa syksyn (oh yes, pakko koettaa!), joten käytin tuotteita, joita mulla on valmiiksi kotona. Meikkiin olisi tarvittu kultaista rajauskynää tai eyelineria. Sellaista mulla ei ole, joten käytin kultaista luomiväriä. Harmi vaan sillä ei saanut kovin intensiivistä väriä aikaiseksi. Tässä tämä mun aikaansaannokseni. :)


Ruman ylimielinen ilme, mutta yritin saada yläluomen meikin paremmin näkyviin.

Käytin meikkiin Urban Decayn Naked 2 -paletin sävyjä pistol ja verve (harmahtavia) sekä kultaista sävyä half baked. Lisäksi käytin Estée Lauderin luomiväripalettia 21 Topaz Mosaic alaluomen ruskeaan rajaukseen sekä vähän yläluomelle.




5 kommenttia:

  1. WOW !!!
    Ma katoin just tanaan Sephoran nettisivuilta luomivareja, mutta en oikein loytanyt mitaan tarpeeksi ihanaa.
    Mun pitais vaan alkaa kokeilla variyhdistelmia niin kuin sa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo joo, alat vaan kokeilla eri yhdistelmiä! Hyvä puoli mun ilta(päivä)työssä on se, että mulla on aamulla aikaa leikkiä tällasilla jutuilla, heh.

      Poista
    2. Niinpa! Mulla tulis aamulla vahan kiire...vaikka meenkin vasta about 10:ksi hehe

      Poista
  2. Yksinkertainen mutta kaunis meikki! Sävyt sopivat hyvin toisiinsa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En mä oikein osaakaan tehdä mitää vaikeita tai monimutkaisia meikkejä. :) Voisi sanoa, että suosin klassisia lookkeja ja sävyjä.
      Vau, tota sun silmää profiilikuvassa! :)

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!