maanantai 19. marraskuuta 2012

Kiehl's

Kiehl's on merkki, jolta löytyy paljon sopivia tuotteita esimerkiksi joululahjoiksi. Olen ostanut merkiltä myös synttärilahjoja ystävilleni. Kiehl'siltä löytyy esimerkiksi ihania vartalovoiteita. Myyjättäret ystävällisesti pakkaavat ostokset todella kauniisti, jos niiden mainitsee tulevan lahjaksi. Tällä hetkellä Suomen ainoa myymälä on Helsingissä, mutta toivottavasti liikkeitä aukeaa myös muihin kaupunkeihin!

Alla on kolme mun suosikkituotettani Kiehl'siltä. Kasvojen kuorinta-aine on mahtava tuote, kasvojen iho tuntuu vauvamaisen pehmeältä käsittelyn jälkeen. Käytän tuotetta ehkä kerran viikossa tai kerran parissa viikossa. Toki sitä voi käyttää useamminkin, jos tahtoo, mutta musta se on niin tehokasta, että tuo riittää (ja haluan pitää sen vähän speciaalimpana tuotteena, hih). Toinen lempparini on voidemainen deodorantti. Sopii herkällekin iholle, mutta on silti tehokas. Monet aurinkertoimella varustetut huulirasvat tuppaavat jättämään huulet valkoiseksi, mikä ei ole kovin kaunista. Kiehl'sin versio taas antaa vähän kiiltoa ja kosteuttaa mukavasti rohtuneita huulia. Tuubissa lukee, että huulirasva sopii erityisen hyvin pakkaskeleihin, mutta itse olen käyttänyt sitä varsinkin aurinkolomilla.



Seuraavaksi haluan kokeilla Kiehl'siltä jotakin seerumia. Olen ajatellut Midnight Recovery Concentratea. Over-Night Biological Peelkin kuulostaa toimivalle, mutta ensin mainittu on ehkä enemmän sitä mitä etsin. Hmm, ehtisinköhän tekemään reissun Helsinkiin ennen joulua?

3 kommenttia:

  1. Ai kaytko Helsingissa Ninaa moikkaamassa? :)
    Midnight Recoverya saa testereina niin paljon, ettei kannata ostaa! Mulla on varmaan yhden pullon verran noita ilmaisia naytteita :)
    Mun tekis myos mieli kokeilla tota peelia.
    Seerumeista hyva on kanssa POWERFUL-STRENGTH LINE-REDUCING CONCENTRATE.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin, mutta hitsiläinen, en taida millään ehtiä ennen joulua! En mä halua vielä ryppyjenvastaisia tuotteita, hehe, en tarvi! ;)

      Poista
    2. Hei niita pitaa kayttaa ennen kun ryppyja tulee!! :p

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!