tiistai 13. marraskuuta 2012

Punastelua


Aiemmin kirjoitin meikkipohjastani ja nyt olisi vuorossa poskipunat. Poskipuna on mun suosikkimeikkituotteeni, joten niitä on kertynyt vuosien varrella muutama. Tähän postaukseen keräsin ne, joita käytän eniten. Melkein kaikki mun poskipunat ovat pinkkiin taittavia tai korallisia. Musta ne vaan tuo raikkautta kasvoille parhaiten.

Yksi suosikkimerkkini poskipunissa on Benefit. Benefitiltä mulla on Dallas, Sugarbomb ja Thrrrob. Dallas on poskipunan ja aurinkopuuterin sekoitus, pakkauksessa sanotaan "an outdoor glow for an indoor gal". Se on totta! Sugarbomb taas on neljän sävyn sekoitus, joka tuoksuu aivan ihanalle. Se on sävyistä hohtavin, ja siksi käytän sitä yleensä korostamassa toisen (matan)punan väriä. Thrrrob on hyvin vaalea pinkki, josta tulee vain häivähdys väriä. Se saa posket näyttämään siltä kuin olisi ollut pakkasessa tovin. Todella raikas väri!



Luonnossa kaikki sävyt ovat vaaleampia.

Arjessa useimmiten käytän Lily Lolon mineraaliposkipunia. Mulla on merkiltä kaksi täysin mattaista väriä. Vähän pinkimpi Ooh la la ja pinkkiin taittava korallisävy Clementine. (Nykyään muuten noissa purkeissa on kätevä kierreläppä.) Noiden päälle laitan usein hivenen jotain hohtavampaa poskipunaa. Kesällä ostin Clarinsilta poskipunan, 02 Soft peach, ja olen tykännyt siitä paljon. Vähän vähemmälle käytölle on jäänyt Cargon pirteä Catalina-poskipuna. Siinä on paljon pigmenttiä eli pitää olla tarkkana, ettei lopputuloksesta tule koominen! :)
(Blogger näyttää vaihtavan fontin kesken kaiken. Ärsyttävää! En saa vaihdettua, koska tekstipohjalla se näkyy oikein... Olen huono tekniikassa, voi siis johtua myös musta.)


3 kommenttia:

  1. Moi, mista tota Lily Lolo -merkkia loytaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tilannut merkin omilta nettisivuilta. Jos toimittaa kerran Suomeen, niin luulis sinnekin. :)

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!