maanantai 5. elokuuta 2013

Paloja asusta

Olin lauantaina piiitkästä aikaa ulkona ystäväni kanssa. Kaunis ilma mahdollisti "jokilaivailun", jes! Meillä oli hauska ilta ja ihmettelenkin jälleen, miksen käy useammin ulkona, heh. :) Kesällä ihmiset ovat iloisia, rentoja ja sosiaalisia. Olisipa talvellakin samanmoinen meno! :)

Asukuvia emme huomanneet ottaa, joten tässä vain pari palaa asustani. Päälle valikoitui tässäkin postauksessa nähty monivärinen pusero. Jalkaan sujautin yhdet lempparikorkokenkäni: Gaspard Yurkievichit, jotka olen ostanut muutama vuosi sitten Pariisista. (Jäin tosin tälläkin kertaa korosta kiinni mukulakiviin, argh, enkö jo opi!) Laukuksi DvF:n musta pikkulaukku pitkällä olkahihnalla. En ole vielä käyttänyt mukana tullutta lyhyttä hihnaa, sillä kädet on kiva pitää vapaana!



2 kommenttia:

  1. Iiik, noi sun GY:t olinkin jo unohtanut! Ihanat! Ite oon kayttanyt omiani erittain paljon. Sellaset Salomé-malliset pysyy hyvin jalassa remminsa ansiosta, mutta muistaakseni peruskorkkarit (toka pari) on loystynyt vai oisko korkolappu kulunut, mutta en ole niita kayttanyt tana vuonna yhta paljon kuin ennen. Ja pahin kavi hujauksessa mun beigen varisille sandaaleille (kolmas pari heh), kun koko 39 venyi liian isoksi, enka millaan pohjallisilla tai lapuilla saa niista enaa pidettavia. Maailman parhaat korkosandaalit jalkaan, tosi pehmeeta nahkaa (eli liian pehmeeta!!). Harmittaa :(

    Luulin paitaa ensin huiviksi ja olin kommentoida, etta onpa ihana huivi, ois muuten hieno sellasenakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on mun lempparikorot! Tykkään aina vaan! (Korot on tosin hiukan kärsineet noiden mukulakiviepisodien takia...) Onko Pariisissa jotain GY-outlettiä vielä? Mennään joskus. ;)
      Voi kökkö, sun sandaaleja. Myy ne eteenpäin ja osta uudet, thhii. :)

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!