tiistai 12. marraskuuta 2013

Punainen paita

Punainen on kiehtova väri. Pedro Almodóvar kuulemma käyttää sitä aina elokuviensa puvustuksissa. Olen silti vältellyt punaista, koska aika harva punaisen sävy sopii ihoni ja hiusteni väriin. Asukuvien perusteella olen tajunnut, että kyllä multa silti punaisia vaatteita löytyy, hih.

Eilen (ja tänään) päällä oli Espritin korallinpunainen sifonkipaita (ei paras mahdollinen sävy mulle, mutta ei kai se niin tarkkaa ole!). Omistan paidan muuten myös mustana. Jos löydän kivan vaatteen, ostan sen yleensä parissa värissä! Tylsää tavallaan, mutta toimii omalla kohdallani. :)


Miten nää kuvat ovat taas näin epäselviä?!

Mietin ensin, josko olisin irrottanut helman kuminauhan, mutta taidanpa sittenkin jättää sen paikoilleen. Hihansuissa on myöskin kuminauhat, niistä tykkään paljon. :)


Talvikengätkin ovat päässeet käyttöön. Karvavuori pitää varpaat lämpöisinä. :)


Pidätkö sinä punaisesta vai onko se makuusi liian voimakas väri? :)

2 kommenttia:

  1. Onks sulla talvella vaan sifonkipaita? Jotain siella alla?
    Pirtee vari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli toppi siellä alla ja itse asiassa vielä neuletakki päällä. En mä muuten tarkenisi! :)

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!