maanantai 22. huhtikuuta 2013

Raitoja

Olen ajatellut tehdä lopun hiusteni värjäämättömyydelle. En halua kuitenkaan täysväriä päähän vaan ajattelin raitoja kesäksi. Ei mitään liian vaaleaa, koska mun "identiteetti" on brunetin, hih. Kenties caramel-sävy olisi sopivan luonnollinen mulle. Etsin inspiraatiota netistä ja löysinkin sopivia kuvia "raitapäisistä" bruneteista. Muun muassa JLon, Jessica Bielin/Alban ja Alessandra Ambrosion hiusvärit miellyttävät mua. Nyt pitää vain varata aika kampaajalle! :)

Kuvat 1. ja 2. täältä, kuva 3. täältä

Kuvat 1. ja 3. täältä, kuva 2. täältä

6 kommenttia:

  1. Mustakin noi on kivat hiusten varit, ehka siks etta itella on vahan sama. Auringossa tulee raitoja luonnollisestikin...siis jos aurinkoa on tarpeeks X) ja sit naita harmaita iiiiiik!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa sanoa, vaalentaako aurinko mun hiuksia...ehkä ihan vähän. Kampaajalla pääsee kuitenkin lopputulokseen nopeammin! :) Mitä, onko sulla harmaita!? Iik, en uskalla edes tutkia mun pehkoa!!! :S

      Poista
    2. Mul on aika paljon raitoja tullu auringossa. Harmaita hiuksia on ehka kolme, joista yks on jo irronnu hehehe

      Poista
    3. Ookei, ei sitten hätää vielä! ;)

      Poista
    4. Btw, aika huvittavan nakonen herra JT tos ekas kuvas X) nyt vasta huomasin!

      Poista
    5. Joo, repesin, kun löysin kuvan! :=)

      Poista

Ilahdutit kommentillasi! Kiitos!